HTML

te is?

No para..normálisnak lenni nem nehéz,csak fárasztó néha..

Friss topikok

  • Bloggy01: Tengrit a Yotengrit-könyvek szerint az osztódás előtti állapot, Yotengrit az utáni állapot, Gonuz ... (2012.12.30. 22:59) Tengrit,az ősi Istenség
  • leuwen: Sajnos muszáj erővel fellépni a természet oldalán is, mert a fejlődő gazdaság nem kímél semmit. A ... (2010.02.27. 09:10) Védd a fákat!-egyél hódot! :)
  • te is!: Mindig mosolyt csalsz az arcomra Szolnoki Boszi! :] (2009.04.11. 05:19) Bocsi..tavasz van:)
  • te is?: @te is!: Jól van,jól van! Itt vagyok már és írok ezerrel:))) (2009.04.01. 19:25) Ahol alszik a kenyérke
  • te is!: Mi magyarok mindig zűrösek vagyunk és mindig kavarunk jobbra-balra... Sosem tudunk nyugodtan élni.... (2009.03.20. 09:32) Bábelben is a magyarok kavartak?:)

Linkblog

2009.03.14. 06:50 te is?

babonás vagy te is?

Szia,kedves Te!

Már azt hittem,soha többé nem tudok írni ide,annyira nem volt semmi témám.
Aztán rájöttem tegnap,hogy én magam is lehetek a témám,nem kell mindenáron valami konkrétumról írni.
A gondolat-szökések ellen is van már módszerem.Notesz a bűvös szó!
Ha kevés az eszed,legyen noteszed:) Napközben olyan sok megírásra érdemes dolog történik az emberrel,annyi érdekes sőt,néha egész jó gondolat születik a fejében,hogy érdemes leírni azonnal. Ugyanis mire géphez kerülök,többnyire elfelejtem,vagy már nem tudom olyan jól megfogalmazni.Szóval mindig az eredeti gondolat az igazi.
Veszek is ma egy noteszt és beleírom kis okosságaimat,amelyek a nap folyamán eszembe jutnak,így Neked is el tudom mesélni majd.Persze,eredetileg nem egy naplószerű ,énblog-szerű,ésszerű blognak indult ez,de ha egyszer ilyen irányba szeretne elmenni,hagyom,menjen csak.Én meg megyek utána.) Mi mást tehetnék? Ha nem megyek,itt maradok egyedül,blogtalanul és akkor ,ugye,minek is kezdtem bele?.
Ez persze nem jelenti azt,hogy rólam fog szólni a blog mostantól.Áááá,dehogy.Még csak az kéne.))
Csak épp nem fókuszálok semmire.Írom,ahogy bírom.Az angyalokról is például...írtam volna tovább az angyalos posztot,de valamiért nem akarom most.Hogy miért? Hát,ez jó kérdés.Azért,mert csak:D Biztos így kell ennek lennie..nincsenek véletlenek.Majd visszatérek rájuk egyszer.Addig is vigyáznak mindenkire..szóval nem kell sietnem.Nem vagyok alapból babonás tipus.Ebből a "péntek 13" projektből pl kifejezetten kezd elegem lenni.Rémüldözik a babonás világ így is eléggé.Meg persze a nem babonások is,csak ők titkolják.:)Pedig szerintem ugyanolyan nap volt,mint a többi.Csak épp pénteken és épp 13.-án.
Kolléganőm pl. tegnap délután gondterhelten sóhajtott fel:-Szörnyű nap ez a péntek 13!-Óó,szegénykém-mondtam azonnal együttérzőn-,valami rossz dolog történt ma veled? Mire Ő:-Á,dehogy,csak olyan rossz ez a nap!.Nade akkor mitől rossz? Semmi rossz nem történt..Ki érti ezt?..Ez is,mint minden más,az agyban dől el szerintem.Ha eleve rosszul indítok egy napot,tele félelemmel és szorongással,persze,hogy az apró kellemetlenségek is felnagyítódnak és persze,hogy bevonzom a rosszat a gondolataimmal.Ezt a szót sem szeretem...bevonzom...milyen idétlen a hangzása..de hát tudsz jobbat helyette? Mert nekem nem jut most eszembe jobb ennél.
Szóval nem kéne nekünk két péntek 13.-a egymás után,nah.Hagyni kellene némi pihenőidőt az embereknek.Ki sem heverték a februárit és máris itt a márciusi babonanap.)
De nézzük a pozitív oldalát.Letudtuk egy időre ,nem lesz mostanában ilyen.Ez azért jó..nem?:))
Persze van helyette fekete macska,meg kéményseprő,meg a modern világ babonája..a trabant:DTudtad,hogy ha trabantot látsz,kívánnod kell csak valamit és teljesül?:)))
Mióta ezt hallottam,eszelősen vadászok a trabantokra.Kívánságom volna bőven..teljesületlen és teljesíthetetlen is,szóval van miért trabantokat keresgélni,de sajnos ezt a trabik nem veszik figyelembe.Egyszerűen nem kerülnek az utamba.Nah,szép:P Várhatok a szerencsémre,meg a kívánságaim beteljesülésére ítéletnapig:)
Egyetlen babonában viszont hiszek. ha elindulok valahová és vissza kell fordulnom valamiért,tuti,hogy hiába megyek.Próbáltam,tapasztaltam,viaskodtam,harcoltam a babonámmal,de ő nyert.Többször továbbmentem,hiába jutott eszembe a babona,miszerint ha visszafordul az ember,sikertelen lesz a dolog,amiért elindult.Jó sokszor elmentem ügyeket intézni,venni valamit,vagy épp meglátogatni valakit fölöslegesen,mert nem volt félfogadás,elfogyott a termék és persze nem volt épp otthon,akihez indultam.Szóval babonás lettem,nah.)
Persze,ennek is megvan az ellenszere,mint szinte minden babonának.Ha visszafordulok valamiért,bármennyire sietnék,leülök egy picit,mielőtt újból elindulnék.Így ugyanis már nem visszafordulás,hanem újra indulás a dolog:)Ami a legkülönösebb az egészben,hogy működik!!!
Ki hitte volna.)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://teisparanormalis.blog.hu/api/trackback/id/tr741001201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZsiNor · http://ursius.hu 2009.03.15. 14:08:58

Haha!

Egy nappal megelőztelek a témával! :D
süti beállítások módosítása