HTML

te is?

No para..normálisnak lenni nem nehéz,csak fárasztó néha..

Friss topikok

  • Bloggy01: Tengrit a Yotengrit-könyvek szerint az osztódás előtti állapot, Yotengrit az utáni állapot, Gonuz ... (2012.12.30. 22:59) Tengrit,az ősi Istenség
  • leuwen: Sajnos muszáj erővel fellépni a természet oldalán is, mert a fejlődő gazdaság nem kímél semmit. A ... (2010.02.27. 09:10) Védd a fákat!-egyél hódot! :)
  • te is!: Mindig mosolyt csalsz az arcomra Szolnoki Boszi! :] (2009.04.11. 05:19) Bocsi..tavasz van:)
  • te is?: @te is!: Jól van,jól van! Itt vagyok már és írok ezerrel:))) (2009.04.01. 19:25) Ahol alszik a kenyérke
  • te is!: Mi magyarok mindig zűrösek vagyunk és mindig kavarunk jobbra-balra... Sosem tudunk nyugodtan élni.... (2009.03.20. 09:32) Bábelben is a magyarok kavartak?:)

Linkblog

2009.02.22. 07:35 te is?

Hurrá,nyertem!

Szia kedves Te!

Ritkán írok magamról,személyes élményeimról,de most ezt el kell mesélnem neked.
Egyrészt okulásul,másrészt meg ,mert igazi kalandos történet,olyan rám jellemző,te is?-es dolog volt ez,ami történt.

Azzal kezdődött,hogy vettem egy luxor szelvényt.Ritkán teszek ilyet,mert a heti egy darab lottó is elég nekem pénzkidobás céljából,de most ilyen ritka pillanat volt.Nyerni akartam,hát kockáztattam.
Mint utóbb kiderült,nem volt ez fölösleges kockázat,nyertem 770 ft-ot!
Persze azonnal magával ragadott a játékszenvedély és elhatároztam,hogy ismét veszek egy szelvényt.Szóval nagyvonalúan és felelőtlenül  eldorbézolom az egész nyereményt és kész.

Biztonságba helyeztem tehát a szelvényemet egy-két régebbi,nyeretlen szelvény tetejére és vártam a hétfőt,hogy majd felmarkolom és egyben el is játszom hatalmas nyereményemet.
Valahogy azonban egész héten nem jutott eszembe a dolog,mígnem pénteken,takarítás közben rá nem találtam a szelvényekre.A nyeretlenekre és az egy szem nyertesre.
Hirtelen ötlettől vezérelve a legfölső kivételével markomba gyűrtem és a kukába dobtam az általam fölöslegesnek vélt papírcsíkokat.
Tegnap reggel aztán,amikor indulni készültem a totózóba,rámtört a felismerés,hogy a nyertes szelvényem helyett egy másik,ezeréves nyeretlen figyel a polcon.
Első megrázkódtatásomból eszmélve azonnal felismertem a szomorú tényt,miszerint valószínűleg a kukában landolt a nagy nyereményem. Őrült guberálásba kezdtem,miközben áldottam lustaságomat,amiért nem vittem le azonnal a szemetet,gondolva,hogy el van az reggelig a kukában.
Hát elvolt.hatalmas megkönnyebbülés volt,amikor rátaláltam a labdává gyűrt szelvényekre.Boldogan bontogattam a papírgalacsint ,mígnem rátaláltam az igazira,az egyetlenre.
Simogattam szeretettel,de úgy nézett ki szegény,mint ha a kutya szájából húztam volna ki..
Hmm...mit lehet ezzel tenni?..Így mégsem vihetem a totózóba..
Ekkor érkezett a barátnőm,aki bár nem szőke,mint én,kellő talpraesettségről és leleményességről téve tanúbizonyságot,magától értetődő egyszerűséggel annyit mondott:-Vasald ki!
Engem ugyan megvédenek az ilyen ötletektől az angyalaim,de ha mások tálcán kínálják őket,örömmel és azonnal veszek belőlük.Ekőkaptam hát a vasalót,a szelvényt két papírlap közé simítottam óvatosan ,majd őrült vasalásba kezdtem.
Még szerencse,hogy amint a felső szélével elkészültem,ellenőrízni próbáltam,vajon eléggé sima lett-e.
Az lett.Eléggé sima és nagyon nagyon lila..már már fekete.Első döbbenetünkből ocsúdva annyira nevettünk,hogy szemünkből potyogtak a könnyek.
Így múlik el a világ dicsősége!-mondtam és kukába akartam dobni a lila-fekete-fehér szelvényt.
Kata azonban elszántan kapta el a csuklómat félúton,kincset nem dobunk a szemétbe-mondta és bátran felvállalta,hogy ő majd elintézi a dolgot.Lesz nekem nyereményem,nyugi.D
A totózóban a hölgy eléggé furcsán nézte kivasalt szelvényemet,amikor Kata az orra alá dugta,majd kedvesen,a lélegzetvétellel küszködve,néha bugyborékoló hangokat hallatva,arcizmai rángatózásával kűzdve elmesélte,hogy ez ám hőérzékeny papírból készült és nem hogy a vasalást,de még a tűző napfényt sem igazán tolerálja.
Mindegy.Megkaptuk az újabb szelvényt,a maradék nyereményt és boldogan vártam az estét,amikor ismét nyerhetek.
És lőn!Ismét nyertem,most már 880 ft-ot,szóval gyarapszik ez szépen:)
Szelvényemet természetesen a polcra helyeztem,biztonságos helyre,ahol nem érheti sem hő,sem fény,sem én magam..
Isten óvja a Királynőt,valamint a luxor szelvényeket tőlem és Katától!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://teisparanormalis.blog.hu/api/trackback/id/tr69957796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZsiNor · http://ursius.hu 2009.02.22. 21:30:02

Szerintem ezt is vasaljátok ki, akkor a következővel még nagyobbat szakíthattok... Bár a kimosást sem kéne elhanyagolni. :D hihi!

Ha megvan a fél milla, egy kávéra a vendéged vagyok, ne is tagadd, te szolnoki boszi! :D

te is? 2009.02.22. 21:47:34

@ZsiNor: Mindenképpen számíthatsz a meghívásra,különösen remek és újító ötleteid miatt.A mosást feltétlenül kipróbálom..ha lúd ,legyen kövér.:))
Ha a vasalt szelvénnyel ennyit lehet nyerni,mi lesz mosás után..hihi
süti beállítások módosítása