HTML

te is?

No para..normálisnak lenni nem nehéz,csak fárasztó néha..

Friss topikok

  • Bloggy01: Tengrit a Yotengrit-könyvek szerint az osztódás előtti állapot, Yotengrit az utáni állapot, Gonuz ... (2012.12.30. 22:59) Tengrit,az ősi Istenség
  • leuwen: Sajnos muszáj erővel fellépni a természet oldalán is, mert a fejlődő gazdaság nem kímél semmit. A ... (2010.02.27. 09:10) Védd a fákat!-egyél hódot! :)
  • te is!: Mindig mosolyt csalsz az arcomra Szolnoki Boszi! :] (2009.04.11. 05:19) Bocsi..tavasz van:)
  • te is?: @te is!: Jól van,jól van! Itt vagyok már és írok ezerrel:))) (2009.04.01. 19:25) Ahol alszik a kenyérke
  • te is!: Mi magyarok mindig zűrösek vagyunk és mindig kavarunk jobbra-balra... Sosem tudunk nyugodtan élni.... (2009.03.20. 09:32) Bábelben is a magyarok kavartak?:)

Linkblog

2009.02.07. 05:19 te is?

2012 dimenzióváltás?

Hát újra itt..

Ez a 2012 foglalkoztat mostanában nagyon.Mert mi is lesz akkor?Beszélnek mindenfélét..olvasok annyi cikket róla de igazán senki sem tud semmit..

Találgatnak,ahogy én is.Neked persze lehet,hogy többet mond ez a dátum,mint nekem..én csak egy lelkes amatőr vagyok:)

Ezért van a fejem tele kérdésekkel.Mert hát az azért nem lehet,hogy semmi sem lesz akkor,ahogy az sem valószínű,hogy vége lesz a világnak.

De akkor mi lesz ?

Azt értem,hogy a Föld ellipszis alakú pályáján van egy pont ,ahol egy másik dimenzió határát súrolja.Értem?...Ez azért túlzás..Érteni vélem talán.

De a nullponti energiánál elakadtam.Az valahogy felfoghatatlan három,maximum négydimenziós lényemnek,hogy van olyan pillanat,amikor az örökké mozgó világ fogja magát és egy földi pillanatra megszűnik mozogni.Réveteg mozdulatlanságba dermedve várja a sodródást amely átrepíti őt egy másik dimenzió csodás világába,ahol már telepatikus lesz a társalgás is akár és ahol csak jó történik a világban,mert az már odaát lesz.Odaát,ami ugye csakis csodás lehet mert ismeretlen,misztikus és megfoghatatlan,tehát olyan,amilyennek képzelem,amilyennek szeretném,amilyennek ámodom.

Mert álmodom egy jobb világról,egy szebbről,ahol mosolyogni tud mindenki:)Mert mosolyogni jó.:)

Szóval mennék 2012-ben dimenziót váltani.Csak tudnám,merre induljak el.Mert vannak,akik azt mondják,attól lesz szebb az a világ,hogy az éretlen lelkek,a rossz és gonosz emberek itt rekednek ebben a régi,vacak kis világban,ahol holló a hollónak... és ahol kéz kezet mos,..meg szemet szemért.. és nagyhal kishalat eszik.Itt,ahol nem mindenkire süt a nap de van akire túl erősen süt .Aho l kicsi és egyszerű a világ,vagy hatalmas és bonyolult,ahol lehetsz okos is ,szép is,meg buta,csúnya,szerelmes és szerethető,boldog és szomorú..szóval olyan emberi lehetsz:)

Ott a másik dimenzióban milyen lehetsz vajon?..És mi lesz azokkal ,akik itt maradnak?Egyáltalán ki marad és ki mehet?Ki fogja eldönteni?Egy magasabb intelligencia talán,aki nem látta soha,amint reggel a kedvesed rádmosolyog?Vagy amint épp rálépnek a lábamra a villamoson és álmosan,szabódva kérnekelnézést érte?Nem látta a lényeget,csak a felszínt és a legmélyebb titkokat.Nem tudhatja tehát,mi is az az átlag..Mitől szép a kibékülés egy veszekedés után,mitől jó a gyógyulás egy betegség után és mitől bocsátod meg a közértben,ha elédtolakodnak.

Miről szól ez a dimenzióváltás? Jóról,vagy rosszról?

Mert ugye,a jóság és a rosszaság is relatív.Feltéve,ha minden tényleg relatív.

Kivéve talán a relativitást..mert az ugye,nem lehet relatív..annak egyértelműnek és mindenki szemszögéből egyformának kell lennie,különben megdőlhet a relativitás elmélete.

Húú..hová elkalandoztam...Én csak dimenziót akarok váltani egy jobb,szebb,élhetőbb dimenzióra..

De erre még visszatérek holnap,mert nem tudtam magamat meggyőzni...

Nincs mese..szőke vagyok..nem érthetek mindent azonnal.D

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://teisparanormalis.blog.hu/api/trackback/id/tr61927865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jancsika53 2009.02.08. 11:07:50

Te is?) Nagyon érdekes a kérdés sor amit feltettél. Szerintem igazi elfogadható választ nem fogsz kapni csak holmi találgatásokat. Attól függetlenül hogy a kérdéseid sok embert foglakoztatnak,köztük engem is.de ki is tud erre megfelelő választ adni?? Valamelyik tudós? vagy egyáházi személyiség? Szerintem egyik sem. Ha nem haragszol időnként figyelném a fejleményeket és a bejegyzéseket. Hátha formálódik az eddig kialakult nézetem a világról Addig is tisztelettel: jancsika53 :)
süti beállítások módosítása