HTML

te is?

No para..normálisnak lenni nem nehéz,csak fárasztó néha..

Friss topikok

  • Bloggy01: Tengrit a Yotengrit-könyvek szerint az osztódás előtti állapot, Yotengrit az utáni állapot, Gonuz ... (2012.12.30. 22:59) Tengrit,az ősi Istenség
  • leuwen: Sajnos muszáj erővel fellépni a természet oldalán is, mert a fejlődő gazdaság nem kímél semmit. A ... (2010.02.27. 09:10) Védd a fákat!-egyél hódot! :)
  • te is!: Mindig mosolyt csalsz az arcomra Szolnoki Boszi! :] (2009.04.11. 05:19) Bocsi..tavasz van:)
  • te is?: @te is!: Jól van,jól van! Itt vagyok már és írok ezerrel:))) (2009.04.01. 19:25) Ahol alszik a kenyérke
  • te is!: Mi magyarok mindig zűrösek vagyunk és mindig kavarunk jobbra-balra... Sosem tudunk nyugodtan élni.... (2009.03.20. 09:32) Bábelben is a magyarok kavartak?:)

Linkblog

2009.02.21. 09:55 te is?

Mindent szabad?

p>Szia,Kedves Te!</p>
<p>Elmeséltem neked előző írásomban a Tengrit-i teremtés lényegét dióhéjban.</p>
<p>Azért dióhéjban,mert beszélhetnék róla sokkal bővebben is,ha sokkal többet tudnék róla,de sajnos nem tudok .Így csak azt ígérhetem,hogy megpróbálom jobban megismerni és ha sikerül,mesélek még róla.</p>
<p>Amiről most akarok írni,az úgyis elég lesz egy blogbejegyzésnek.</p>
<p>Mégsem írhatok egész regényt ide..megunnád.Nem vagyok én még olyan profi..hihi</p>
<p>Szóval,ami a Yotengritben,vagy Jotengritben legjobban megfogott,az maga a fő alapelv,amire a törvényei épülnek.</p>
<p>Ez pedig a &quot;Jószomszédság törvénye&quot;</p>
<p>Egyszerű törvény.Érthető .Tömören van megfogalmazva,de minden benne van a békés egymás mellett élésről.</p>
<p>Mindent szabad,ami másoknak nem árt.</p>
<p>Ennyi.Milyen egyszerű ez...</p>
<p>Igaz,hogy szemeim előtt az anarchia rémképe lebeg,amikor olvasom,de álomnak szép,ez kétségtelen.</p>
<p>De azért gondold meg,kedves Olvasóm,milyen szép is lenne,ha soha többé nem lenne rasszizmus,amtiszemitizmus,nem lennének ellentétek,háborúságok,galibák.</p>
<p>Mert mindenki csakis olyat tenne,csakis úgy élne,hogy másoknak ne ártson vele.</p>
<p>Márpedig a béke alapja épp ez.Hogy nem ártok senkinek.</p>
<p>A tüntető nem dobálna köveket,nem gyújtogatna autókat,nem riogatna járókelőket.</p>
<p>A rasszista nem is létezne..Hiszen okafogyottá válna a szó..</p>
<p>Napfényes idők lennének azok,amikor együtt egymásért..nem pedig mindenki mindenki ellen..</p>
<p>A parlamentben azon munkálkodnának a honatyák,hogy jó törvényeket hozzanak,amelyek betarthatók,amelyektől élhető a világ és főleg kiszámítható a jövő.</p>
<p>Nem azt nézné senki,miben más a másik,hanem azt,hogy miben hasonlítunk egymásra.</p>
<p>Nem bántanánk a szomszédainkat és ők sem bántanának minket.Ó,micsoda csodás világ lenne.)</p>
<p>Még a végén talán szeretet is költözne a világba.</p>
<p>Na nem olyan &quot;szeretem a kedvesemet,a családomat,a barátaimat&quot; szeretet,hanem igazi,egyetemes,&quot;szeretem az egész világot&quot; szeretet.</p>
<p>Hiszen a szeretet az elfogadásról,a toleranciáról szól elsősorban.</p>
<p>Persze,itt mondhatod,kedves Te,hogy akkor fogadjam el a rasszista gondolkodást is,ha ennyire tele vagyok szeretettel..</p>
<p>De épp ez a szép a dologban..hát nem érted?..Nem is lenne rasszizmus akkor!</p>
<p>Lehet,hogy gondolatban lenne olyan,hogy valakik valakiket nem szeretnek..de attól még békésen megférnének egymás mellett és ez elég is.</p>
<p>Nem lenne bűnözés,verekedés,gyilkosság,nem rabolna ki senki senkit és meg sem fordulna senkinek a fejében,hogy balhézni kéne a szomszédos országokban,hogy a magyarságot megvédje.</p>
<p>Azért én bevallom,ezt sem nagyon értem..</p>
<p>Miből gondolja azt bárki is,hogy attól a magyarságnak jobb lesz külföldön,ha mi magyarok innen,Magyarországról próbáljuk irányítani a dolgaikat.És akik ezt így gondolják,vajon mit szólnának ahhoz,ha mondjuk a szlovákok vagy szerbek,vagy bárkik,akiknek hazánkban élő honfitársai vannak,idejönnének és tüntetnének ellenünk,mert nem adunk elég teret nekik.</p>
<p>Vegyük például Erdélyt.Szinte biztos vagyok benne,hogy jól megvannak ők nélkülünk.Abban is biztos vagyok,hogy nem szeretnének,nem akarnak Magyarországhoz tartozni.Ha akartak volna,megtehették volna egykor..</p>
<p>De Erdélyi fejedelemség volt az mindig is..teljesen autonóm,így hát ha valamire vágynának is,szinte biztos,hogy nem ránk,csupán önnönmaguk régi világára.</p>
<p>Mondhatod most,hogy nem vagyok elég magyar..nem vagyok elég hazafias.Mondd nyugodtan,én akkor is így gondolom.</p>
<p>Elég nekem,hogy én tudom,mit érzek,mennyire szeretek itt élni és mennyire el tudok mindenkit fogadni olyannak,amilyen..</p>
<p>Hiszen csak így mondhatom nyugodt szívvel,hogy ne akarjon senki megváltoztatni.Így,hogy én sem akarok másokat.</p>
<p>Persze,mondhatsz olyasmit,ami gondolkodásra késztet,amitől változom,ahogy mindig minden változik a világban,de nem parancsszóra.Változom csak úgy magamtól..butulok,vagy okosodom..de magamnak,magamban és ha a Te véleményed által változnék,az csak azért lehet,mert jó a tükör,amit elém tartottál,nem pedig azért,mert változtatni akarsz engem.</p>
<p>Hidd el nekem,sokkal jobb dolog egymásra mosolyogni,mint egymásra vicsorogni..próbáld csak ki.érdemes!:)</p>
<p>Ha rámosolyogsz a világra,a világ visszamosolyog rád!:)</p>

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://teisparanormalis.blog.hu/api/trackback/id/tr59956133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

te is! 2009.03.02. 12:23:16

Ha nem gond, én most a világ helyett, csak rád mosolygok! .)

te is? 2009.03.02. 14:18:46

@te is!: És én visszamosolygok rád!:)

te is! 2009.03.02. 14:38:52

Köszi! Aranyos vagy! :)

Szolnoki Szőke Boszi még úgysem mosolygott rám. :)

Mindennapra kapsz mosolyt! :)
süti beállítások módosítása