HTML

te is?

No para..normálisnak lenni nem nehéz,csak fárasztó néha..

Friss topikok

  • Bloggy01: Tengrit a Yotengrit-könyvek szerint az osztódás előtti állapot, Yotengrit az utáni állapot, Gonuz ... (2012.12.30. 22:59) Tengrit,az ősi Istenség
  • leuwen: Sajnos muszáj erővel fellépni a természet oldalán is, mert a fejlődő gazdaság nem kímél semmit. A ... (2010.02.27. 09:10) Védd a fákat!-egyél hódot! :)
  • te is!: Mindig mosolyt csalsz az arcomra Szolnoki Boszi! :] (2009.04.11. 05:19) Bocsi..tavasz van:)
  • te is?: @te is!: Jól van,jól van! Itt vagyok már és írok ezerrel:))) (2009.04.01. 19:25) Ahol alszik a kenyérke
  • te is!: Mi magyarok mindig zűrösek vagyunk és mindig kavarunk jobbra-balra... Sosem tudunk nyugodtan élni.... (2009.03.20. 09:32) Bábelben is a magyarok kavartak?:)

Linkblog

2009.03.15. 12:08 te is?

Kvízmesterség..ó,jaj..:D

Szia kedves Te!

Képzeld,tegnap kvízmester voltam!:)))
Na,ne gondold,hogy igaziból,mert a mesteri szinthez olyan távol álltam,mint Makó Jeruzsálemhez,de a lelkesedésem mesteri volt.
Persze lehetett volna tökéletes is a játék,de naná,hogy nem lett.Miért is lenne bármi tökéletes,amibe belefogok.:))
Elmondom.jó?
Az úgy kezdődött,hogy egy kedves barátnőm tegnap délelőtt megkérdezte,összeállítanék-e egy kérdés sort az esti kvízhez,mert ő nem ér rá.Mondanom sem kell,hogy azonnal igent mondtam.Hogyne mondtam volna,amikor imádom a kvízeket,azt,aki megkért és a társaságot,akikkel együtt szoktunk kvízelni hétvégenként.Szóval nekiláttam és összeállítottam egy,szerintem igazán kedves kis kérdés sort.Nem nehezet,nem túl könnyűt..inkább olyan vegyeset.Legyen játék,móka ,sikerélmény,nem az a lényeg,hogy senki ne tudjon semmit.Sokkal jobban örülök,ha mindenki minden kérdésre jól válaszol.Persze tettem a kvízembe bugyuta,egyszerű kis kérdéseket is,meg Március 15.-éhez kapcsolódót,amit,ugye,mindenki töviről-hegyire ismer.
Szóval minden egyben volt.Önbizalommal és egyben szorongással telve,lámpalázasan indultam neki a játéknak.
Fél 10-kor szoktunk kezdeni,de előtte két perccel még csak ketten voltunk.Nem is volt igazán meghírdetve a játék,nem tudta senki,lesz-e vagy sem.Az előző hely ugyanis,ahol eddig játszottunk,hirtelen megszünt.10 perccel fél10 utánra azért összegyűlt egy kisebb társaság.A  játék kezdődhetett.
Így történt:
Szép jó estét minden kedves játékosnak!Megtiszteltetés,hogy én lehetek az első ebben az új szobában,aki a kérdéseket összeállíthattam.
A szabályok változatlanok.Jó válasz 1 pontot,első jó válasz 2 pontot,egyedüli jó válasz 3 pontot ér.Ha nincs jó válasz,a 3 pont a kvízmesteré.:)
20 kérdés lesz,két részletben.Félidőben 5 perc szünet.:)
Általános műveltségi vetélkedő lesz a mai.
Jó játékot mindenkinek! :)
Első kérdés történelem.
Kik voltak I.Erzsébet angol királynő szülei?
....és a válaszokat sehol sem találtam.Vagyis találtam én,be is másoltam az egerembe,de lányos zavaromban valahová odaklikkeltem és a beillesztés nem sikerült.A lehetséges válaszok úgy eltüntek,mint szürke szamár a ködben...
Választhattam,hogy pánikba esek,vagy folytatom valahogy.Nem volt idő keresgélni,mert a játékos társaim kihegyezett klaviatúrával várták a lehetséges válaszokat,hogy elsőként klikkelhessenek a megfelelőre,amit már előre tudtak is szerintem,csak épp a számot nem,hogy hányadik helyen fog megjelenni a jó válasz.
De nem jelent meg soha...
Gyorsan közöltem hát,hogy elveszítettem az első kérdésre adandó válaszaimat és folytatom második kérdéssel.Majd később megkeresem erre az elsőre a választ.:)
Szerencsére remek társaság gyűlt össze ,intelligens játékosokkal.Jókat nevettünk a malőrön és folytattuk a játékot.Talán,így utólag belegondolva jót is tett a játéknak ez a kis (hatalmas)baki,megadta a játék alaphangulatát.Vidáman,jó hangulatban folytatódott a játék.
Szépen ment a játék az 5. kérdésig.
Akkor jött a második hiba,ami ugyan nem szegte kedvemet,de jócskán visszavett az önbizalmamból.))
Szépen bemásoltam:az 5. kérdés következik. Irodalmi kérdés.
1. Jack London, 2. Anatole France, 3. Alberto Moravia, 4. Lengyel Menyhért
és vártam,és vártam...és vártam,és vártam...
De nem jöttek a válaszok.))
És akkor még meg is kérdeztem,hogy miért nem válaszolnak?:)))
Hát mert nincs kérdés...volt a válasz:D
Ekkor aztán bemásoltam gyorsan a kérdést is.
Melyik író neve utal saját hazájára?_ez volt a kérdés:)
Hát..mit ne mondjak..ennél mozgalmasabb kvízben még sosem vettem részt..repült az idő..úgy éreztem,pillanatok alatt vége lett a játéknak.
Az biztos,hogy nem vált monotonná a kérdezz-felelek..:)
Most aztán csak reménykedni merek,hogy máskor is kapok lehetőséget ,mert bár mindenki azt mondta,hogy minden teljesen rendben volt,én tudom,hogy ennél azért jobb is tud lenni egy kvízmester,nah.)))
Hát ennyi volt az első kvízmesterségem története.Ha valakinek szüksége lenne egy kérdés sorra,szóljon .Bármikor rendelkezésére állok:D

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://teisparanormalis.blog.hu/api/trackback/id/tr301003256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZsiNor · http://ursius.hu 2009.03.15. 14:09:34

Gratulálok, szolnoki kvízmester boszi! ^^
süti beállítások módosítása