HTML

te is?

No para..normálisnak lenni nem nehéz,csak fárasztó néha..

Friss topikok

  • Bloggy01: Tengrit a Yotengrit-könyvek szerint az osztódás előtti állapot, Yotengrit az utáni állapot, Gonuz ... (2012.12.30. 22:59) Tengrit,az ősi Istenség
  • leuwen: Sajnos muszáj erővel fellépni a természet oldalán is, mert a fejlődő gazdaság nem kímél semmit. A ... (2010.02.27. 09:10) Védd a fákat!-egyél hódot! :)
  • te is!: Mindig mosolyt csalsz az arcomra Szolnoki Boszi! :] (2009.04.11. 05:19) Bocsi..tavasz van:)
  • te is?: @te is!: Jól van,jól van! Itt vagyok már és írok ezerrel:))) (2009.04.01. 19:25) Ahol alszik a kenyérke
  • te is!: Mi magyarok mindig zűrösek vagyunk és mindig kavarunk jobbra-balra... Sosem tudunk nyugodtan élni.... (2009.03.20. 09:32) Bábelben is a magyarok kavartak?:)

Linkblog

2009.02.26. 12:56 te is?

chat-barátok

Szia kedves Te! Képzeld,ma az egyik barátom,aki szintén blogot ír,azzal lepett meg,hogy a blogjában ajánlja a blogomat.) Ha nem hiszed,megnézheted! Itt van,egy ugrásra tőlem..a zsinor.blog.hu..:) Csak egy beszélgetős oldalról ismerem őt,ahol gyakran és szívesen vagyunk én is,ő is és még sokan.Igazi kis baráti társasággá kovácsolódtunk már..amolyan virtuális baráti kör:) De hidd el,kedves Te,hogy ezek a barátok néha igazibbak,mint akikkel az életben,a való világban találkozol.Mert ők odafigyelnek rád,segítenek,ha kell,biztatnak,támogatnak,lebeszélnek vagy rábeszélnek...Szóval amolyan igazi barátok. Ma például emiatt a zsinor- blogos figyelmesség miatt olyan szép lett a napom,hogy azt te el sem hiszed:) Ami legszebb a dologban,hogy tutira nincs benne semmi érdek,semmi önzés,semmi számítás.Csak barátság van benne,jó nagy adag.) Tanítani való,igazi... Mert nem figyelünk egymásra,tudod Te is..Semmire és senkire nem figyelünk.Pedig kéne,nagyon kéne. Azt hisszük,hogy nagyon jól megvagyunk az odafigyelés nélkül és akkor jövünk rá,hogy mennyire nem így van,amikor megtapasztaljuk,milyen érzés,amikor valaki tényleg rád figyel. Úgy figyel rád,hogy közben nem akar tőled semmit cserébe.Csak segíteni szeretne,mert segíteni egymásnak jó.) Próbáld ki te is:)Csak egy icipici ráfordítás és hatalmas nyereség...Hogy ki nyer ilyenkor?Természetesen mindenki.Az is,aki kap valamit,de aki adja,sokkal többet nyer,ebben biztos vagyok.) Tudom,mert adni,segíteni jó.) Kedves Ven!Köszi a kedvességedet,nagyon jólesik:) Boldog,büszke lehet Tifa,hogy ilyen szerelme van és én is boldog vagyok,hogy ilyen barátom lehet,mint Te!:) Ezt az írást tegnap akartam föltenni ide,de sajnos nem ment... Valahogy nem akar minden idekerülni,ki érti ezt:) Pedig küzdöttem vele hosszasan,de hiába. Talán majd most,talán mert kell még hozzá valami. Csak tudnám,mi is. Ilyenkor én komolyan elgondolkodom,hogy mit is hagyhattam ki belőle,vagy mit kellene másként írni,fogalmazni. De a végén persze sosem változtatok,mert minek is?Az embernek nem azért vannak ilyen megérzései,hogy hallgasson is rájuk:D Véletlenek viszont nincsenek,ebben biztos vagyok.Mindennek oka van,minden valamiért történik,nem csak úgy..bele a világba oktalanul és céltalanul. Mondjuk,ilyenkor aztán már meg is győztem magam,hogy ugye,akkor az sem véletlen,hogy mégsem változtatok az írásomon és már helyére is került minden.) Mondhatod most,hogy ez egy igazi szőke nős logika,de mit tehetnék? Nekem ilyenem van..szőke vagyok:) Persze ez is jó ám sok mindenre. Egyrészt,senki nem vár tőlem túl sokat,másrészt meg minden buta dolgot meg tudok vele magyarázni. Szóval jó szőkének lenni.)Persze az sem elhanyagolható,hogy így nyugodt szívvel mesélhetek szőke nős vicceket..önirónia csupán,nem a szőkék megbántása..hihi Szóval marad minden így és ha már olvasod,akkor sikerült is föltennem ide:)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://teisparanormalis.blog.hu/api/trackback/id/tr47967482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZsiNor · http://ursius.hu 2009.02.26. 17:33:32

Erre nem tudok mit írni. Nagyon meg vagyok hatódva.
Köszönöm szépen!
süti beállítások módosítása